vineri, 1 iunie 2012

 Statusuri ( Smilee always  )
Iubeste-ma cand o merit cel mai putin, pentru ca atunci am nevoie.
.Viata nu e altceva decat un vis, iar daca stiti sa creati o viata din iubire, visul poate deveni o capodopera.
.Incearca sa traiesti in asa fel incat sa nu te faci remarcat/a acolo unde esti. Dar, sa ti se simta lipsa imediat cum pleci.
Zambetul meu ca de copil nu se razbuna. Te face sa te simti cel mai puternic.
. Timpul a trecut. ne-am maturizat, ne-am schimbat. Pe zi ce trece mai mult ne-am apropiat. Azi unde e una e şi cealalta!
.In viata nu trebuie sa compari nimic, ci doar sa traiesti clipa ca si cum ar fi ultima, si sa nu te mai gandesti la trecut.
.Chiar daca zambetul tau durează o clipa, tu stii, ca in spatele lui au ramas o mie de amintiri vii.
. Dragostea e asemeni febrei; nu le putem stapani pe nici una si nici nu putem limita durata sau intensitatea lor.
.Am renuntat la marginitul Eu, nemarginindu-ma-n tine.
.Nu rupe firul unei prietenii, caci, chiar daca il legi din nou, nodul ramane.
.Pentru avea o viata fericita, trebuie sa ai o minte linistita.
 Fericirea e ceva ce nu se atinge niciodata… dar in cautarea ei, merita sa alergi toata viata.
Toti avem o pereche de aripi, dar numai cine viseaza invata a zbura…
A avea constiinta curata inseamna a avea memorie proasta.
Dati-mi un vis de trait ca realitatea ma omoara….
Sunt oglinda adevarului uitati-va inauntru si descoperiti golul ce este in voi…
Cei cinstiti sunt inadaptatii societatii.
Impreuna vom cunoaste lumea eu stiu iadul, tu stii raiul, hai sa cunoastem amandoi Paradisul!
Hai sa trecem la fapte ca de vorbe m-am saturat!
Nu sunt un om obisnuit, pentru ca am dreptul sa fiu extraordinar…
Prea multi prosti pentru o tara asa de mica…
Daca o pasarica ti-a soptit ceva…..atunci inseamna ca ai inebunit, pentru ca pasarelele nu vorbesc.
Exista doua cuvinte care iti deschid multe usi……trage si impinge.
Cei care te critica nu vor decat sa te schimbe… pentru ca vad in tine ceea ce ei nu au sa fie niciodata!
Exista batalii pe care e bine sa le ocolesti…nu de teama ca le-ai putea pierde, ci pentru ca ai deveni ridicol castigandu-le!
Nu este important sa castigi…este important sa-l faci pe celalalt sa piarda.
A studia inseamna a te indoi de inteligenta colegului de birou.
Pestele care lupta impotriva curentului…. moare electrocutat.
Cel care se naste sarac si urat are mari sanse ca atunci cand o sa creasca … sa isi dezvolte ambele calitati.

*Dragostea nu tine de vointa, dragostea e un sentiment. Daca oamenii ar putea hotarâ singuri de cine sa se indragosteasca, viata ar fi mult mai simpla, dar mai putin magica.


*Dragostea e atunci cand nu vrei sa mergi la culcare pentru ca realitatea e mai ceva ca in visele tale…


*Dragostea e ca o flacara care lumineaza si incalzeste totul in jur. Dar daca te apropii prea mult, s-ar putea sa-ti arzi aripile.


*Ingerii din cer te-au chemat la judecata pentru ca mi-ai furat inima, mi-ai invadat gandurile, mi-ai furat visele si mi-ai deturnat tot sensul vietii. Sentinta este o viata intreaga alaturi de mine. Cum ai vrea sa pledezi, vinovata sau nevinovata? (uv been called b4 cupids court 4 stealin my heart, tresspassin in my dreams and robin me of my senses, uv been sentenced 2 a lifetime with me, how do u plead?)


*Cele mai frumoase perechi din lumea asta:

Luna & noaptea
Privighetoarea & cantecul ei
Trandafirul & dragostea
Tu & zambetul tau
Tu & eu.
Continua sa zambesti si sa ma iubesti.
*(Most wonderful pairs in the world are:
HEART & BEAT
NIGHT & MOON
BIRD & SONG
ROSE & LOVE
YOU & YOUR SMILE.
YOU & ME.
SO KEEP SMILING, AND KEEP LOVING ME.)

*E trist cand o iubesti/far’a putea spera,/dar mult mai trist/cand nu-ai curaj sa-i spui/ce simte inima ta.

(It hurts to love someone and not be loved in return, but what hurts more is to love someone, and never find the courage to let them know how you feel.)

*Am cunoscut multe fete/pana sa te-ntalnesc pe tine/ Dar pana acum n-am cunoscut/o fata asa dulce ca tine. (I have liked many but loved very few. Yet no-one has been as sweet as you. )


*Daca un inger si un demon s-ar indragosti unul de celalalt, ar putea ei transcede Raiul si Iadul? Ar putea ingerul sa renunte la aripi? Ar putea demonul sa stea in lumina?


*Singurul leac pentru iubire este sa iubesti mai mult. (There’s no remedy for love but to love more.)


*Se spune ca iubirea este cel mai grozav sentiment din lume, dar experienta dovedeste ca cel mai minunat sentiment din lume il traiesti doar cand te indragostesti de persoana potrivita. Nu te grabi sa iubesti pana nu esti sigur.


*Danseaza ca si cum nu nimeni nu te-ar vedea, canta ca si cum nimeni nu te-ar asculta, iubeste fara teama ca te-ar putea rani cineva si traieste fiecare zi ca si cum ar fi ultima din viata ta.

(Dance like no one’s watching; sing like no one’s listening; love like you can’t get hurt, and live like there’s no tomorrow.)

*Nu exista suferinta mai mare ca atunci cand porti cu tine in suflet o iubire nemarturisita.


*Nu te plange ca trandafirii au spini, bucura-te ca ei exista.


*Daca ai sta in fata oglizii cu o duzina de trandafiri in mana ai putea sa vezi cele mai frumoase 13 lucruri din lumea asta. (If you stood in front of a mirror and held up a dozen roses you would see the 13 most beautiful things in the world.)


*Poate ca nu sunt cea mai draguta, cea mai desteapta si cea mai bogata fata. Dar cu siguranta sunt cea mai norocoasa pentru ca ma iubesti. (I may not be the prettiest, smartest or richest girl, but I’m the luckiest because I got you!)


*E mult mai usor sa transformi prietenia in dragoste decat dragostea in prietenie. (It’s much easier to turn friendship into love, than love into friendship.)


*Sa ma bucur pentru ca suntem prieteni sau sa fiu trista pentru ca mai mult de atat nu vom fi niciodata? (Should I smile ‘cause we are friends or cry ‘cause that ‘s all we’ll ever be?)


*I wanna take you away… / let’s escape into the music… / dj let it play…/ I just can’t refuse it/ like the way you do this… / please don’t stop the music…


*I’m scared to fall in love, scared to fall fast, because every time I fall in love… it never seems to last.


*Meeting you was fate, becoming your friend was choice, but falling in love with you was completely out of my control.


*Prefer sa ma urăsti pentru ceea ce sunt, decat sa ma iubesti pentru ceea ce nu sunt. (I preffer to be hated for what I am, than loved for what I’m not.)


*Dreams are for dreaming/ So I dream of you./ Hearts are for beating/Mine beats only for you./ Angels are for keeping. /May I keep you?


*You’ll never guess what would I do/ just for the pleasure of a moment with you.


*You can fall from the sky, you can fall from a tree, but the best way to fall is in love with me.


*The best part of being in love is when you just love a person and be happy about it.


*Priveste in ochii mei si ma vei gasi. Priveste in inima mea si te vei regasi.

(Look into my eyes and you’ll find me. Look into my heart and you’ll find you…)

As fi in stare sa cuceresc cu o singura mana lumea intreaga, atata timp cat tu ma tii de cealalta.

(I could conquer the world with just one hand as long as you were holding the other.)

*Daca as putea, ti-as aduce lumea intreaga la picioare. Dar nu pot, asa ca tot ce iti ofer este lumea mea.

(You deserve the world, but I can’t give that to you. So I’ll give you the next best thing…. my world.)

*Thousands of stars are in the sky/ but you are the one in front of my eye.

(Pe cer sunt stele o mie/ dar numai una mi-e draga mie.)

*Noaptea trecuta priveam cerul si am inceput sa numar stelele una cate una. Mi-am dat seama ca doua stele lipseau si stiu ca tu le-ai furat, pentru ca acum le vad in ochii tai.

(Last night I was looking at the sky and I started counting the stars. I noticed that two were missing and I cant help but feel that you stole them, because today, I saw them in your eyes.)

*Do you know where you should be? In a dictionary as the definition of perfect.

(Stii unde e locul tau? In dictionar, pentru a explica cuvantul "perfect".)

*Pana sa te intalnesc nu stiam cum e sa zambesti fara motiv.

(Before I met you I never knew what it was like to smile for no reason.)

*Babe, when I look at you, I don’t see a girl, I see a goddess.


*I never knew someone could be so close to perfect. Till I met you…


*The beat of your heart plays my favorite song…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu