vineri, 12 decembrie 2014

Statusuri #1


Si vrei sa-l vezi din nou intrand pe usa, dar nu apare
Nu intelegi cum ieri a fost dependenta azi nepasare

Si stiu ca e greu sa vrei dar sa nu poti sa-i dai uitare
Ca nimeni nu te face sa ai lumea la picioare

Pentru voi totul s-a impartit de mult la doi
Ieri plangeai pentru ce aveai acum esti rece sloi

Cateodata printre ploi gandul tot la el ti-ajunge
Vrei sa stii daca e fericit sau daca plange

Si mintea-ti fuge la clipele cand il aveai in brate
Si il tineai acolo strans ca lumea rea sa nu-l inhate

Si stiu ca niciodata n-ai fi renuntat la el
Indiferent de cum era mincios sau infidel

Ai cam uitat de fel ce-nseamna siguranta si respect
Ai luat-o pe un drum ce momentan crezi ca-i perfect

Sa poti trece peste tot si peste toate mai direct
Ai ajuns dependenta de pastilute cu efect

Si noaptea cand te pui in pat rupta dormi fara vise
Singura in patutul tau cu luminile stinse

Dar pana sa inchizi ochii te mai gandesti putin la el
O lacrima iti ajunge pe obraz dar fara tel

Si ati crescut acum, se pare timpul v-a dat peste cap
Daca atunci gandeati la fel acum viata v-a cam schimbat

V-a aratat ca atunci habar n-aveati ce-nseama tentatii
Uneori platesti pentru ce faci, nu-i loc doar de distractii

La ce ti-e drag tii de obicei pana la capat
Dar totul s-a schimbat pe inima ti-a pus un lacat

Si-n treacat de gandesti la el doar cand tie- frica
Poate n-are nici un rost acum se strica

Dar stii ca daca vreodata striga dupa ajutor
Repede te dai de gol, vrei sa-l stii bine pe viiitor

Asa ca fa ce trebuie’ sa faci si nu mai fii naiva
Din inima lui nu ai plecat, habar nu ai ca esti captiva

Si deopotriva ramaneti unul pentru altul
Deci mai dai o sansa nu da unul pentru altul

Ca poate maine intr-adevar vine o zi mai buna
Ati fost o vreme impreuna ia telefonul sï suna-l!


 Stii de ce? El nu numara pe degete calitatile, el nu tine minte datile cand ne certam, ci datile
cand incercam sa ne impacam prin reciprocitate.Nu's nevoita sa cedez mereu ca sa mearga totul ca pe
roate.

Acum pare pustiu si as vrea sa stiu ca tii la mine, sentimentul e inca viu si
se mentine si in mine, dar el ma opreste caci ma iubeste nebuneste, cand mor de dorul tau, el plange
si starpeste orice fel de sentimente legate de tine sau de intamplari precedente,

el e realmente leacul
impotriva ta, ca's posedata de tine si de inima ta. As vrea sa pot sa spun "PA",

De ce mai esti cu ea cand spui ca tii la mine?
De ce nu te intorci, eu inca te iubesc stii bine
De ce tot timpul ea, daca te gandesti la mine
De ce nu te intorci...nu pot sa te uit, stii bine

asta e o piesa pentru toti indragostitii
pentru toti ce nu s-au lasat si si-au gasit sortitii

pentru cei care cauta sau in spate se uita
si zambesc de placere si plang de durere

ca pana si o data pe an traiesc din amintiri
ca o data la 3 amintiri sau la 2 suspini

te cere si inima.tot din mine tipa de durere
ca tu ai plecat si nu poti sa te intorci chiar daca ai vrea

regretul repede il stergi te uiti in sus, te uiti la inel te-ntrebi
"oare de ce"? oare de ce viata e dura? de ce e asa de rece s-ar putea chiar sa plangi exact ca mine

pentru o clipa. prea mult nu cred ca cer
nu stiu daca iti pasa.nu stiu daca minti cand imi spui ca ma iubesti
nu stiu daca simti, nu mai stiu ce sa cred ce sa fac sa fie bine.
indiferent de orice chestïe NU POT STA FARA TINe

Ştiu de ce-ai zâmbit, atunci când m-ai privit
Şi mi-ai spus ca fǎrǎ mine nu poţi trǎi
M-ai minţit frumos, fǎrǎ nici un rost

N-am ezitat sǎ alerg pe orice drum ce ducea cǎtre tine
Indiferent cât de uşor sau greu mi-a fost
Acum sunt gânduri fǎrǎ rost.


N-am sǎ-ţi spun acum cǎ-mi este foarte greu
Când nu esti lângǎ mine
Vor fi nopţi în care ştiu cǎ-ţi vei dori
Sǎ fii iar lângǎ mïne.

Nu sunt vinovat, cǎ n-am încercat
Sǎ fiu mai atent la cei din jurul tǎu
Ce mai conteazǎ acum? Ai ales alt drum
Iar acum sunt singura şi ma întreb de ce…

Ia`ma de mana si sa facem o plimbare sa fii doar tu cu mine pan` la rasarit de soare, fara preteni, fara bani, fara timiditate, fara telefoane mobile si-apeluri ratate love struck

Imi place chiar daca nu imi mai gasesc unele cuvinte.imi place cand imi spui tu asa "Sa fii cumintelove struck

Desi poate orgoliu` meu atinge cote mult prea`nalte.sa stii ca incep sa simt ceva ciudat cand stiu ca esti departe

E despre tine nu, e despre y sau x
Cred ca ma iubesti ca ma uit la ceas mereu cand este fix
Gandul e mereu la tine mai bine da-mi-l inapoi
Ca ti-l dau cand vii la mine sau il impartim amandoi

• De-ai privi adânc în ochii mei • Ai vedea ce-nsemni pentru mine • As renunta la toate pentru noi • Nu pentru iubire •

Problema ta e si problema mea. Daca tu dai d belea.Dau si eu d belea. UNITI, asa am fost mereu.IMPREUNA nimic nu e greu; x Te iubesc; x

Cu el m'i se dubleaza grijile si supararile dar fara el m'i se injumatatesc bucuriilehappy "Este rau cu rau, da' e mai rau fara rau =)"

Imi place ca ma crezi, dar tot spui ca mint.Imi place (nu stiuuu) felu` in care ma faci tu sa ma simt :X

As vrea sa pot sa-ti spun cat de mult te iubesc.As fi vrut ca niciodata sa nu te ranesc

As vrea sa tina capul sus si sa stie ca la greu o sa fiu cu el. Nu lasam lantul strâns dintre noi sa rugineasca. Nu se baga intre noi vreun tovaras sau vreo proasta!


Am avut ocazia sa ma joc cu oricine.Si totusi, am ales sa te iubesc pe tine happy


Nimeni n-o sa te scoata din sufletul meu.Tu ramai acolo oricat mi-ar fi de greu

Zambesc, chiar daca stiu ca ma minte.Mai bine il cred,decat sa stiu ca-l pierd


Si daca il pierzi,nu te mai simti intreg.O sa ajungi sa spui: Dintr`o mie de baieti,tot pe el il aleg


Caut fericirea pe pamant fara nicio teama doar cu tine in gand; x


Vorbim la telefon si iti spun ca imi e bine.Te mint, bine imi e doar langa tine!

Strânge-o in braţe,şi când iţi spune " lasă-mă " n-o face!


Pe cer si pamant, in iubire m-avant.Tu esti armonia versului ce-l cant si nu te-as schimba nicicand!love struck


Sunt mereu unde esti tu, mereu cu tine.Si tot ce fac,fac numai daca iti e si tie bine.

Tu esti intunericul cel rece care-mi da fiori, dar pe de alta parte esti si soarele din zori :X


Si esti langa mine, Si sunt langa tine.Suntem intr-o poveste Unde totul e bine
Vreau sa-mi spui ce-mi place,in visul tau ma oglindesc! Nu-mi pasa ce-am uitat, caci n-am uitat sa te iubesc

Il simt aproape langa mine-n zilele mai reci, e-acea senzatzie care te-ajuta peste toate sa treci!

Si sti ca eu vreau doar sa-ti fie bine, Ca pentru tine nu m`as mai gandi la mine

Ti-am zis de atatea ori ca esti totul pentru mine ``Ca sunt alaturi de tine, atunci cand ti`e rau sau bine`!

As vrea sa fim tot impreuna
Sa te tzin strans de mana
Sa'ti soptesc usor
"TE ADOR"


Dar sigur cand imi este greu
Tu esti rapunsul meu.


Te am in gand la orice pas
Tu esti tot ce mi-a ramas.

Am stiut intotdeauna ca intre noi nu e doar o joaca,
Cum au facut multi : astazi vino, maine pleaca...


Nu, doar langa tine mi-e bine
Nu exista tu sau eu exista doar NOI; x


Dragostea invinge dragostea nu moare
Iar noi pentru asta suntem in picioare


Inca de mici ne nastem pentru a iubi
Astea's cele mai frumoase momente ale vietii; x


Certuri, nervi, multe se intampla intre noi, dar nu vreau sa fiu eu cea care va declara razboi,
caci cum se zice "dragostea in final invinge.


Mai multe notite pe Smilee always ! <3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu