duminică, 21 decembrie 2014

Statusuri #3


"Pe tine te cautam in fiecare "el" care intra in viata mea . Si pana sa apari tu , simteam ca ceva lipseste , niciun baiat nu umplea golul ala care era in suflet . Era o zi de vara cand te-am vazut prima oara , ochii tai mi-au dezghetat inima complet si zambetul tau m-a facut sa zambesc , dupa mult timp . Ce zi minunata . Atunci am stiut ca pe tine te cautam , ca tu erai baiatul din visele mele , ca tu erai baiatul de care ma voi indragosti . Recunosc , nu erai asa cum ma asteptam eu , dar nu-mi pasa . Oricum ai fi , pentru mine esti perfect , si vei ramane asa indiferent daca vom mai fi sau nu impreuna vreodata . Daca intr-o zi vei avea de gand s ate intorci la mine , voi fi aici , asteptandu-te . Dar te rog , nu ma lasa sa te astept prea mult ! ."

"Îmi amintesc tot. Îmi amintesc ce tricouri purtai, îmi amintesc primul mesaj pe care mi l-ai trimis. Îmi amintesc râsul tau, mirosul tau. Îmi amintesc fiecare sentiment pe care l-am simtit, toate sperantele pe care le-am avut; îmi amintesc toate lucrurile la care am renuntat. Îmi amintesc cum viata mea s-a schimbat, îmi amintesc lucrurile pe care mi le-ai spus..
Îmi amintesc zâmbetul tau, felul în care te jucai cu parul meu, îmi amintesc cum ma strângeai în brate atât de tare încât nu puteam respira, dar iubeam asta mai mult ca orice.
Îmi amintesc totul despre tine. Parul tau si fata ta perfecta si cum nu puteai sa faci niciodata ceva rau..
Dar îmi amintesc si ultima zi, ultimul sarut, ultimul mesaj.
Îmi amintesc de toate lacrimile varsate, de felul în care ma simteam, îmi amintesc cum asteptam mesajul care nu a venit niciodata. Îmi amintesc ca ma simteam folosita si ranita. Îmi amintesc ca ma întrebam cum poti sa stii totul despre mine, cum am putut sa îti da fiecare bucatica din mine si nu a fost suficient.
Îmi amintesc fiecare lucru care m-a facut sa rad si fiecare lucru care m-a facut sa plâng. "


" Voi băieţii nu înţelegeţi că noi ştim când ceva nu mai merge aşa cum trebuie , ştim când nu mai e ca înainte . Voi nu înţelegeţi că simţim când suntem înşelate , dar tăcem şi ţinem în noi pentru că nu avem nici o dovadă . Nu o să înţelegeţi niciodată că fetele au o intuiţie dezvoltată . Noi observăm cele mai mici detalii şi le punem cap la cap , fiecare gest , fiecare vorbă spusă , tot . Fetele nu sunt proaste , fetele lasă de la ele de dragul vostru ! "

“ Pe de o parte mi-e dor de vechea “eu”, pe de altă parte nu. Mi-e dor de fata aia care zâmbea mereu, indiferent de situaţie. Mi-e dor de fata care, nu incepea să plângă aşa repede. Mi-e dor de fata aia, care deşi parea naivă, ştia mai multe decât credeau alţii. Dar, cu toate acestea, nu mi-e dor de fata care nu ştia să zică “nu” când trebuia, care accepta toate ideile fără ca ea să şi-o spuna pe a ei. Nu mi-e dor de fata căruia ii era teamă să-şi spuna părerea, doar pentru că, credea că ideea ei nu este bună. Nu mi-e dor de fata care credea orice ii spuneai, şi ii păsa de toate criticile pe care le auzea asupra ei. Si da, m-am schimbat… de fapt, toate dezamăgirile m-au schimbat. Chiar imi place “noua eu”, cea care spune tot ce simte fără să-i fie teama, cea căruia nu-i mai pasă ce zic alţii despre ea."

"Nu m-ai iubit . Poate nu ai vrut sa fi singur . Sau poate , poate eu eram mult prea buna pentru ego-ul tau . Sau poate eram singurul lucru bun pe care il aveai in viata ta , eu te ascultam , credeam in tine si te faceam sa prinzi curaj , dar nu m-ai iubit . Nu poti sa distrugi in felul acesta persoana pe care o iubesti .."

"Cândva vei realiza că ea era tot ce aveai nevoie.Ea era fată care te iubea și care avea grijă de tine.Fată care te respecta și-ți oferea toată iubirea posibilă.Fata aceea timidă, dar totuși îndrăzneață.Copila aceea ce încă purta un adevărat suflet, o adevărată inimă, un adevărat caracter.Era perfectă, deși nu se considera.Era fata ce-i ajuta pe toți deși știa că nimeni nu o va ajuta.Fata care punea suflet deși știa că va suferi.Fata aceea era fata cuminte, inteligentă, care încerca să se descurce oricât de greu ar fii fost.Fata care suporta și se lupta până și cu furtuna pentru a fii fericită.Fata aceea copilăroasă , care reușea să-ți aducă zâmbetul pe buze.Fata aceea frumoasă, care avea încredere în ea, care deși cădea se ridica singura.Fata care lupta pentru orice, cea care oferea atenție tuturor și care ierta mereu.Era fata aceea care dorea să-și facă părinții mândri.Fata care atrăgea privirile prin simplitatea ei.Fata ce purta un suflet al unui copil deși fusese rănită de zeci de ori.Vezi tu, fata aceea a ținut la tine, iar tu ai pierdut-o.Alții ar fii dat orice să o aibă, iar tu nu ai avut-o și n-ai știut să-o prețuiești.Cândva vei regreta, crede-mă."

"Plângi ? De ce plângi ? Pentru că eşti proastă ! Ce credeai, tu idioato, că te iubeşte ? Îl iubeai ca o proastă ! Dar el ? Te-a iubit vreodată ? Îţi spun eu : NU TE-A IUBIT NICIODATĂ !!! Acum de ce plângi ? Ohh, te rog . Eşti penibilă ! Hei, priveşte în jur, ce vezi ? Confuzie, ceaţa, durere, şi totul se stinge în lacrimile tale ce curg încet pe obraz .. Poate că vrei să se termine totul, nu ? Paharul e prea plin, nu ? Îl iubeai, nu ? Dar el nu te-a iubit . De ce suferi ? De ce simţi durerea ? Ai vrea să mori ? Ştiu că asta vrei, dar ce rost are ? Ce crezi tu, că moartea e soluţia celor trişti ? Termină, mă faci de râs . Sunt mii de oameni care suferă , nu eşti singura. Şi uite-te la ei, trăiesc şi aşa .
Şi tu ? Ce faci aici ? Ştiu că vrei să te răzbuni, nu ? Ai vrea să sufere şi el, nu ? Dar nu faci nimic, ştii de ce ? Pentru că eşti prea moale, asta e . Uite-te la tine, eşti un om fericit, ai prieteni, ai o familie, ai surâsul soarelui în fiecare dimineaţă . Şi tu, ce faci ? Plângi pentru un om, căruia poate îi pasă, sau poate nu . Ce crezi tu că rezolvi, dacă suferi ? A, sau crezi că poate aşa îţi faci curaj, şi te sinucizi, nu ? PENIBILĂ !!! Priveşte înainte, mai fă un pas, bucură.te de viaţa asta, că e frumoasă, mai frumoasă decât crezi tu că este ."


"Dacă el nu te bagă în seamă crede-mă nu e pentru că așteaptă s-o faci tu,chiar nu-l interesează de tine și nu ești atât de importantă încât merită să-și irosească câteva minute din viață pentru a te face fericită.Când se poartă ca și cum nu-i pasă,crede-mă chiar nu-i pasă.Nu te aștepta să se comporte așa doar ca să-l uiți pentru că el te iubește prea mult,nicidecum.Doar uită-l,nu-i pasă.Dacă i-ar păsa era aici."

"Cel mai greu moment este atunci cand celalalt isi gaseste pe altcineva.Te simti inlocuit , iti dai seama ca nu vei mai avea nici macar o sansa in a face totul asa cum era inainte . Stai si te gandesti cu ce e persoana aia mai buna ca tine , si iti dai seama ca nu e , e exact la fel ca tine ..cu o singura exceptie , ea a cucerit inima baiatului pe care tu il iubesti . Si o urasti pentru asta , o urasti ca ti-a furat ceva ce nici macar nu era al tau , o urasti doar pentru ca il iubesti pe el atat de mult ." 

"Dacă eu încerc să fiu bună cu cineva și sunt luată de proastă, atunci poate să se ducă de unde a venit."

   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu